Go for Gold

 
Sandaler från Scorett av märket Tiamo. Ser nästan silvriga ut här men dom är i guld!
 
 
Kör på lite guldiga detaljer nu när brännan är på plats och förhoppningsvis blir djupare inom kort... ;)
Lång "guldkedja" med roliga berlocker från Gina Tricot.
 
Söndag och en vecka kvar till avresa!
Tvättar, stryker och försöker skapa mig en överblick av vad som ska få följa med i resväskan. Jag är enligt egen mening rätt så bra på att inte packa med mig för mycket!
Tunna linnen och klänningar plus jeansshorts och bikinis sedan är man nästan i hamn! Hoppas verkligen värmen håller i sig där nere för nu vill jag svettas ;)
 
Ha en finfin söndag//PIllan


Åhhh skorna var verkligen supersnygga, måste spana in nästa gång jag är i stan :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se