Hej Jobbet!

 
Godast just nu är att springa ut till buskarna och plocka de godaste svartvinbären jag ätit tror jag...! Så söta och fullproppade med vitaminer. Turkisk yogurt med honung, nötter och en näve bär mmmm yummie!
 
Ja precis idag är det bye bye lediga sommar och hallå jobbet och alla härliga kollegor igen!
Absolut inget problem för min del, vardagen känns ganska så välkommen faktiskt :)
A och Nikki är fortfarande kvar i Dalarna hos farmor och farfar och kommer hem i morgon så jag och Filippa startar själva upp den här veckan. På onsdag är det dags för lillan att börja vara "själv" på dagis och det blir A som får ta hand om detta då han är föräldrarledig augusti ut.....
 
//PIllan


Det där såg smarrigt ut:)

Vilken perfekt start på dagen..kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se