Nikki i höst

 
Sötaste skorna! Tycker dom är jättefina och hoppas att även Nikki gillar dem. Hon kommer ju hem i eftermiddag så då får jag se ;)
 
 
Lite mer höststuk med beige och brunt fast ett litet rosa tryck på tröjan.
 
 
Byxor, tights, tröjor, linnen, vantar, hårspännen och skor allt från HM. Har även beställt en vinteroverall och köpt en fleecejacka så jag känner mej förberedd :)
 
Det är ju så kul att handla till småttingar! Jag dras automatiskt till barnavdelningen när jag är på shoppingrunda! Hur mycket fint som helst!
Det jag saknar i min närhet är Zara kids som jag tycker har så mycket snygga kläder till barn... Blir kanske nån Stockholmstur under hösten så jag får ta en runda där inne....
Idag kommer Nikki och A äntligen hem så vardagen kan börja på riktigt liksom! Ska bli spännande att se hur det går på dagis närmaste dagarna!
A ska åka bort igen nästa vecka så det är tur att mormor finns att tillgå när jag börjar tidigt på morgonen!!
 
//PIllan


Så mycket fint till Nikki!! Skorna var ju ljuvliga. Kram!

Vilken liten tuffing hon kommer vara i höst!
Ja Zara kids har mycket fint till de små (och till oss stora) :).

Fin blogg du har:) Fanns skorna i större storlek?

Svar: Ja de fanns nog upp till 30 iaf!
Pernilla/Pillan

Det är så kul att handla till de små, skorna var ju grymt snygga :D Zara kids har ju också massa fint!

Godmorgon.
Vilka fina inköp & fin blogg :) kram

finns så mkt höst fina nyheter

så mycket fint =)

så fint :o)

Grymt fina bilder! vilken kamera och objektiv har du?

KRAM!

Så fina plagg!
Så roligt att inlägget hamnade på blogg.se´s startsida!

åh! har knappt vågat kika in på zara, jag bra ääälskar deras barnavdelning!

Ja man skulle kunna handla en hel butik emellanåt :P

så mycket fint!:)

Åh så gulliga saker!

Åh vad sött! Om jag hade barn tror jag att jag skulle försöka sy en del egna kläder till dem. Inte dra det så långt att starta ett klädföretag för barn utan mer för miljöns skulle istället för att flyta med i konsumtionssamhället. Hur ställer du dig till det? Hoppas du haft en fin dag. :)

Åh, älskar skorna!

Men SÅ mycket fint! Åh nu vill jag också shoppa! Bebis & barnkläder är underbara:)

Kika gärna in hos mig & tävla till dina döttrar!

Ha en fin kväll!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se