Poolhäng

 
En glimt av ena poolområdet på hotellet. Fint med mycket grönska i form av blommor, palmer och buskar runt omkring.
 
 
Fisken Fillan låg i mest hela dagarna :) Man kände faktiskt lite svalka i poolen då den "endast " uppmätte 30 grader.....!
 
 
Jag solade hela kroppen inklusive ansiktet mellan halv nio och halv tio på förmiddagen sedan var det i princip omöjligt för det var så varmt..... Skugga, drinkar och dopp var ett måste!
 
 
 
Ja vi bodde på ett stort hotell med All inclusive i Side, Turkiet. Väldigt bekvämt om du frågar mej inte en chans att man går omkring och är hungrig precis...
Skönt att bara kunna gå och hämta dricka och glass tex när man är sugen!
Vi hängde mest vid poolområdet just av bekvämlighet. Nära till allt och Filippa ville springa in i lobbyn med jämna mellanrum där det var fri surf ;)
Måste hålla koll på vad kompisarna sysslade med hemma antar jag....
 
Jag var i Turkiet för typ 17 år sedan och som jag upplevde det idag var dom inte alls lika påstridiga i affärer och resturanger som dom var då! Herregud då bara drog och slet dom i oss men nu var det lugnare även om har det lite kvar i sig....
Det var Filippa som ville resa till Turkiet då hon aldrig varit där och det var OK för mej då det garanterat är varmt där! Vi har haft 38-40 grader varje dag så jag har verkligen fått känna av den där "jag dör av värme-känslan" som jag längtat efter!
 
Annars är Spanien och Italien mina numero uno resmål i Europa, maten, vinerna shoppingen!
 
Det kommer mera Turkiet-inlägg lite nu och då framöver!
 
//PIllan
 
 


Åh vad härligt det ser ut!!!! Jag har varit i Turkiet en gång och ville inte tillbaka då jag tyckte det var så jobbigt med denna "påstridighet" i affärer och butiker, men man kanske skulle ge det en chans till....:).

Kram

Vilken snygg vältränad mamma!!
Härliga bilder!

Guuuuuuuuuuuud så härligt!! Jag skulle också vilja åka! Härliga sememesterbilder och så himla fit du ser ut i din bikini:))) Jag har varit i Turkiet för många år sedan och känner igen det du beskriver, att aldrig få vara i fred. Skönt att det lugnat sig lite...

Stöööööööööööörsta kraaaaaaaamen aka

Vad härligt!! Jag är aaaavis! Så bruna och fina ni är!Hjälp vad varmt, men sååå härligt förstår jag, inte fel när man ändå kan hänga i poolen ;-)
KRAM!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se