Sköna Söndag!!

 
Tidig morgon på gymmet i morse! TRX utbildning på G
 
 
Eftersom jag är halvrisig i förkylningen så kunde jag bara medverka teoretiskt och minimalt praktiskt... Men då sprang jag runt och fotade lite ;)
 
                 
 
Härlig stämning bland instruktörerna som svettades och kämpade med Väl godkänt!
                              Vi "sjuklingar" hejjade, tjoade och peppade!!
 
 
 
 
Efter avslutad utbildning bjöds det på lunch på hemlig plats.... Vi kom till ett litet "paradis" !!
Helt underbart med korvgrillning vid öppen eld och dopp i tunnan (för dom som ville fanns även den kalla ån att tillgå...)
 
//PIllan


Vad synd att du missade allt det där roliga!
Fast det kan ju vara skönt att bara titta på ibland också :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se