Som ett brev..

 
Solnedgång vid stranden...
 
 
 
 
 
Så skönt att bara stå där i den varma luften med vattnet som kittlar fötterna och solen på väg ner!
 
Jamen självklart precis som ett brev på posten damp den ner i morse..... Höstdagisskolförkylningen!!!
Vi var en sväng på Nikkis nya dagis och hälsade på igår och jag förstod att dessa små krigshärdar av baciller som viner runt öronen klarar jag aldrig....
 
Körde mitt aerobicspass på kvällen och det var toppen! Härlig grupp som vanligt och vi gav järnet ;)
Men när jag och A satt och tittade på tv igår (Jippi att Hollywoodfruarna is back, helt amazing underhållning!! )
så började det kännas lite så jag beklagade mej över lite stick i halsen.
Japp i morse hade nån kört ner ett sandpapper i min hals och nu är det nog bara att dricka honungsvatten om det ska ge med sig lite :(
 
Ja ja så här är det ju altid på hösten men det är så typiskt när man liksom vill "starta om på nytt" med träning och annat fix liksom...
 
//PIllan
 


Vackra bilder!
Krya på dig:)

Underbara bilder! Men FY så trist med förkylningen!! Jag sitter och väntar på den... har varit snorig till och från sen förra veckan, men det lär komma mer. Liv och Johan har redan fått en lättare släng av det. Toppen.. Krya på dig!!

Kram!

Guuuud, vilka fina bilder!

Jomen, vi bara väntar på att förkylningarna och en massa annat ska dyka upp nu när killarna har börjat...

Krya på dig, fining!

Vackra bilder & tjusig bloggerska :)
mindre skojsigt med förkylning...

Krya på dig!!!
Många kramar Anna

Härliga bilder från Turkiet. Jag blev riktigt förkyld för några dagar sedan, bara nös och nös och var så täpp i näsan. Men nu känner jag ingenting. Mycket. Märkligt. Men är ju liksom van vid att det håller i sig i ett par veckor eller så :-) Hoppas det blir lika kortvarigt för dig!

Jamenellerhur.....jag klarade 2veckor, låg hemma i början av veckan. Mitt tips färsk ingefära, varm vatten och lite pressad citron.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se