Upp och hoppa

 
Förätten var en riktigt god kräftpaj på salladsbädd. Till varmrätt (som jag inte fick nåt bra pic på..) fick vi underbart gott kallt marinerat kött i två olika utföranden plus potatissallad med mycket kapris, rabarberchutney och en grönsallad. Köttet var helt magiskt!!
 
 
Dessert. mousse med ljus och mörk choklad, hallon, björnbär och grädde. Gott gott men jisses så mätt jag blev...!
 
 
Kvällens Pillan var helvit... gissar att det var sista gången för iår som man kunde/ville ha korta vita jeans och träklackar så jag passade på ;)
 
 
Nä hörrni snabbt inlägg från mej idag!
Måste klä mej och åka iväg på matchen och sedan hem för att förbereda inför kvällens surströmming :)
Tyvärr är min hals ännu något ondare idag men det brukar ju alltid kännas lite värre på morgonen...
 
Ha d//PIllan


Så fin du är! Lät inte gott med surströmming ;) men hoppas ni hade det trevligt! kram

Så vacker du är!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se