1 vecka kvar & strax i hamn!

 
 
Pust jag kan andas ut....
Har varit med papi och shoppat hela dagen idag, så nu är alla klapparna fixade. Så snart Nikki har somnat för kvällen så ska jag ta itu med projekt inslagning!
Granen klädde jag och Filippa igår kväll så klapparna hamnar därunder senare ikväll:)
 
Hela huset städade jag och A i helgen så nu behöver jag bara "ytstäda" innan helgen. Vi åker dessutom bort över jul så jag behöver inte handla överdrivet mycket mat heller.
Jag kan helt enkelt pusta ut och ägna mej åt trevliga stunder med vänner och träna hela sista veckan före jul!!
 
//PIllan


Åh vad härligt det låter att ha läget under kontroll!!

Måste ta tag i inslagningen - det är ju så tidskrävande!! Kramar

Vad härligt det lät! Samma här, inte så mycket kvar, då får man ju njuta desto mer :-) Precis det som är det viktigaste ändå! Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se