Äre advent så är det...

Stjärnor överallt, som vanligt med mig mao... ;)
 
 
Tröja fyndad på Cubus som hade 30 % på alla damkläder i helgen ! Härligt sådär tunnstickad och som går ner över rumpan, det gillar jag!
 
Ja det är inte bara hemmet som blir stjärnbestrött i advent utan även jag pryder mej , kunde inte låta bli tröjan när jag sprang förbi i lördags....
Den ropade helt enkelt på mej ;)
Idag har det varit en stressig dag på jobbet, urspårat tåg betyder mucho arbete för min del .... men tiden rusade och nu är jag hemma med lilla bus.
Sippar glögg och kollar på Pippi firar jul (för åttioelfte gången tror jag )
 
Ikväll ska jag hoppa upp på spinning-cykeln, ska bli riktigt skönt att få träna riktigt hårt så värmen kommer igång för brrr vad kallt det är  :/
 
//PIllan
 


Vad snygg den var! Trevligt med sådan rabatt! Saknar verkligen Cubus här i Karlstad (hade det för några år sedan), de kan ha mycket snyggt har jag sett.

Kram!

Snygg tröja!

Den tröjan stog jag oxå o tittade på,ska haffa den nästa gång jag besöker Cubus,älskar min med vingar o peace;)skön o snygg.kram

Den tröjan stog jag oxå o tittade på,ska haffa den nästa gång jag besöker Cubus,älskar min med vingar o peace;)skön o snygg.kram

Tröjan var skitsnygg! :) Anna





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se