Gran på plats

 
 
 Jodå granen är redan intagen hos oss.....
 
     
 
Fast dock i ett mini-format :) 
Så himla söt och den passade perfekt i min nya kruka (för er som bor i närheten så finns krukorna hos Annika )
 
 
Pryder sin plats bredvid albino-älgen, hi hi....
 
 
En helt vanlig tisdag väntar med jobb, middagstänk, dagishämtning, lekamedNikki-stund, aerobics och sofflandning!
 
Över & ut..... //PIllan
 
 


Fint inredningstema, gillar stilen, stilrent och klassiskt:)

Så gulligt med smågranar, har tänkt ta in en jag också...men vet inte vart den ska få plats just nu
:-)

Åh vad snyggt! Du ser ju ut att ha hur fint som helst hemma hos dig!! :) Kram

Hej fina du och vilka fina bilder :-) Precis i min smak, härligt med lite blogginspiration igen!!!

Hoppas att du mår bra, njuter av december och snö och att du har haft en riktigt bra höst. Jag har knappt bloggat och än mindre läst bloggar så jag vet bedrövligt lite men tror att du i vanlig ordning haft positiva energier runt omkring dig :-)

Gott att titta in här igen, stoooor kram!!!

Uuuunderbar kruka! Synd att jag inte bor i närheten av Annika... :-D

Galet fint! Nu blir jag med sugen på en sån liten gran, passar ju bra här hemma med tanke på att vi inte har så mycket plats och att vi snart flyttar igen. Hoppas du mår fint och att vistelsen i Stockholm var fin. kram

Galet fint! Nu blir jag med sugen på en sån liten gran, passar ju bra här hemma med tanke på att vi inte har så mycket plats och att vi snart flyttar igen. Hoppas du mår fint och att vistelsen i Stockholm var fin. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se