Hör... Är det Tomten?!

 
Nikki spexar och knackar i väggarna och säger att det är Tomten...!
 
 
Söta paljett-topen är från Lindex
 
Hemma efter en dags jobb, potatisen puttrar på spisen och fiskpinnarna fräser i pannan.... Ingen julmat ännu mao!
Har varit förbi mina föräldrar på en fikastund och för att spana in deras gran och alla tomtar. Här hemma har vi minimalt av just tomtar men Nikki tycker ju det är skoj!
Minns för flera år sedan hade jag också tomtar precis överallt på jul, rys det skulle jag inte vilja ha nu! Nä mest blommor och stjärnor får utgöra dekorationerna. Dock ska vi ställa fram ett pepparkakshus ikväll och ja där får det väl bo några små små rödklädda herrar :)
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se