Lilla julafton och sista aerobics

 
 
 
 
Ellie och Nikki vid minigranen där fyra klappar väntade på gänget...
 
 
God lunch och go´fika bjöds det på! Hur många peppisar kan man få i sig tro... ;)
 
 
Efter lek och bus fick man äntligen välja ett paket var under granen, riv, slit och jippi !!
 
 
Ja bjuder på några bilder från vår lilla julafton med kompisgänget från igår. Alltid lika trevligt när vi alla fyra mammor med barn kan pricka in en ledig dag tillsammans. Svårt med skiftarbete osv...
Men nu lyckades vi alltså och vi bjöds på god mat (räksoppa och vitlöksbröd) plus smaskig kanelpaj, lussebullar och peppisar till kaffet!
 
Men just nu är det tisdag och jag har kommit hem efter årets sista aerobics-klass! Alla gav verkligen järnet ikväll så nu känner jag mej helnöjd :)
Skönt med ett par veckors uppehåll från instruerandet, man blir ofta lite less på sig själv i slutet av terminerna och behöver samla lite ny inspiration och motivation!!
 
Utanför fönstret visar termometern minus 25,5.... lite to much om du frågar mej!! Bilen är ju som ett kylskåp med fyrkantiga hjul när man ska iväg tidigt i ottan... Huuuu och dagis ska ha sitt luciafirande utomhus på torsdag så det får gärna bli en aning varamre tack!!
 
//PIllan


Det kan nog vara skönt med en paus från intruerandet, men aven om du kan känna dig less på dig själv så är jag övertygad om att dina "elever" inte uppfattar dig så.

Så gott med räksoppa.fy så kallt ni har:(hoppas på mildare tills Lucian,vi är oxå ute o firar på morgonen.kram

Vad mysigt det låter med liten julafton tillsammans med vännerna! Fast usch vad kallt ni har det nu!

Här kommer en varm kram :)!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se