Lite bling & andra godsaker...

 
 
Nu till jul och nyår passar det med lite bling, inte bara i granen utan även på Pillan ;)
 
 
Sådana "lockrop" ta tre betala för två föll jag för och rafsade åt mej både, halsband, ring och örhängen inne på Guldfynd i måndags ;)
Ska ha en svart klänning på julafton så dessa "juveler" kan ju pigga upp var min tanke!
 
 
 
En annan liten goding som kom i en jultidningsbeställning är Pernillas praliner!
Många fina bilder och en hel del enkla recept att ta efter :)
 
Ja så var den sista dagen innan julledigheten här och det är dessutom fredag! Ikväll ska vi ha en vän på middag så vi lär nog korka upp nån röd dryck och skåla in julen!
Årets mörkaste dag är det ju också så massor av tända ljus blir det såklart.
 
Mat, vänner och vin... hey bring it on!!!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se