Mindre roligt...

 
 
 
 
Jo då redan igår kväll smög sig olika symtom på oss nästan alla i familjen....
Vi hade en trevlig middag men Nikki blev väldigt rödblommig och Filippa knoppade in i soffan.
Själv var jag säker på att jag skulle drabbas av magsjuka under natten för jag blev så illamående vid sänggående :/ Vet inte om det var vinet men för mej blev det inte mer än just illamående?!
Nikki däremot har haft feber hela dagen och stora utslag typ nässeltslag över hela kroppen. De försvinner dock efter en stund för att återkomma så snart hon sover...? Vet inte om det är för att febern går upp då och hon blir varm...
Filippa var piggare i morse men inte alls hundra...
 
Ja så är status hos oss just nu, kunde varit mycket bättre och kunde såklart varit ännu värre!!
 
//PIllan


Usch då :-( Krya på er!!!

KRAM

God Jul till er! Hoppas att ni har kryat på er och att ni får en riktigt härlig julafton :-)

Kikar in och önskar er en god jul! Hoppas att ni har kryat på er!

Kram kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se