Morning, ny vecka

 
             
 
 
 
God morgon från sovrummet!
Bilder på Nikki och Filippa har äntligen kommit upp på väggen
 
Som vanligt i december rusar dagarna och veckorna fram...
Redan 10 december och Nobeldagen. Jag tycker det är jätteintressant att titta på detta evenemang och främst då damernas klänningar ;)
Jobbar (tyvärr) kvällen så jag lär bara få se små glimtar i år...
 
Innan jobbet ska jag och Nikki iväg på lilla julafton med kompisarna, Ellie, Sigge och Alvin! Det ska bli riktigt mysigt. Nikki lilla skruttan är dock lite halvhängig då hon dragit på sig en förkylning. Men ingen feber utan hostig och snorig....
 
//PIllan


Vilka fina kuddar du har!
Har bloggat om några juliga själv nyss som jag gärna skulle vilja lägga beslag på. Tyvärr finns det inget bra utbud på sådana butiker här:)

Kram

Vilket fint sovrum :) så lantligt o fint ,gillar väggen .kram

Du har så fint du...ja och väggen/arna är jag avis på :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se