Nytt till halsen

 
 
Ett nytt halsband damp ned i brevlådan härom dagen! Hade nästan glömt bort att jag beställt det....
Köpte det på Campadre för några veckor sedan, härlig shoppingsida med märkesvaror till bra priser!
 
Tycker det är gulligt med änglavingen och en liten "tassel" i läderremmen! Budskapet "Follow your dream " är fint men inte alltid lätt att leva efter.... !
 
Ha en riktigt fin lucia med många gula bullar och varm glögg!!
 
//PIllan


Jättefint halsband!
Trevlig lucia önskar jag dej, kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se