14 februari



Tittar in för att säga hej en snabbis...

All kärlek till er läsare idag ♥

Ni kramas väl extra mycket så här på alla hjärtans dag?!

//PIllan


Härlig alla hjärtans dag till dig också! :)



Duktiga du som tränar klockan 7 på morgonen, jag promenerade varje morgon vid 5 när vi bodde inne i stan men nu när man bor på landet så törs man inte riktigt! :( WEll well, jag ska också börja snart, ska den som ger sig! :)



kram Nina

Såklart vi ska kramas extra idag!

En stor kram till dig!



Ville du gå på galan? Jag har skickat in en bokning!

Idag kramas vi extra mycket! :-)



Hoppas du har en fin dag också!



Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se