Äntligen!

 
Så här ser det ut hemma hos oss i detta nu, strålande sol och en myssovande liten tjej;)
Rätt så mycket snö också som ni ser...




Äntligen fick jag ta fram pilotisarna igen!
Solen strålar och det är ett helt fantastiskt vinter (vår) väder denna februaridag:)

Vi har precis varit ute på en skön premmenad och Nikki somnade så sött i vagnen. Så nu ska jag bara ta det lite lugnt en stund för min rygg har börjat göra sig påmind igen....

Dessutom startade jag upp morgonen med en rejäl städning av hela huset (nästan...) och det tar sin lilla tid med 200 kvadrat!

Tänk vad lyxigt det vore med en städfirma som kom en gång i veckan och tog det där värsta så som dammtorkning och toaletterna. För dammsugaren springer jag ändå runt med mest varje dag....

Nu en kopp java och lite egentid;)

//PIllan


Halloj snyggis :)



Nu har vi nästan lika mycket snö som er :)



vi har 180 kvadrat att tampas med..jag håller med dig on städerska...oj vilken LYX det hade varit och så skööönt



Kramar

Vilken underbar vinterdag, hoppas att det vädret kommer upp till Stockholm imorgon :-)



Hoppas att allt är bra med dig och att du har haft en lugn & skön vinter med familj och vardagen!



Lyxigt med 200 kvm, det skulle jag också vilja ha! Vi har 150 kvm och även om jag trivs fantastiskt bra här så vore det härligt med sisådär 50-80 ytterligare kvm att stöka ner ;-) Och ja, städhjälp är värt varenda krona om du frågar mig! Vi har fyra timmar varannan fredag och det gör onekligen livet lite enklare och huset betydligt renare än vad det hade varit annars, det är ju ändå fullt upp med att plocka, fixa och dammsuga...



Ha en härlig torsdag, stor KRAAAAAAAAAAAM

Underbara bilder!! vi har också en del snö här, ljuvligt. Så länge solen lyser ;-)



Kram!

Vad HÄRLIGT det ser ut!

Vi har strålande sol idag också och hade det inte varit för huvudvärken och fenrig Nathalie hade jag gett mig ut på en långpromenad efter lunchen.

Tycker inte du att det blir kallt om näsan och kinderna när du har solisar på dig på vintern?



Ja gud, en städfirma får gärna komma hit också och göra grovgörat. Skura badrum, toa och kök.

Sen kan jag ta resten.



Ha en fin dag!

Kram

Vill oxå ha städhjälp. Var helt emot detta tidigare men fler o fler har det och guuud så skönt det vore.

Undrar vad det kostar..



Dumma din rygg. Och dumma min förkylning.

/Malin

malinedlund.blogg.se





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se