Bara vara...





Min tredje lilla älsklingstjej som verkligen kan konsten att bara vara♥


Jahapp då var det redan söndagskväll och helgen lider mot sitt slut!

Vi hade en fantastiskt trevlig dag, kväll och natt igår!!
Dagen strålade av sol och fjälluft. Våra vänner tog en skidtur medans jag och A åkte på lite shopping;)
Fick med mej ett chai-latte the som jag ska recensera för er inom kort. Plus nåt nytt till Nikki....

Sedan fixade vi lunch i form av gulaschsoppa och vilöksbröd åt våra hurtiga vänner. Lite slappa och en kall öl och sedan blev det after-ski.
Runt 1000 personer!! var på plats, otroligt drag måste jag säga. Men som "gammal tant" studerar man mest på avstånd även om man sjunger med i texterna och det rycker lite i benen. När jag var yngre tillhörde jag den där skaran som gillade att stå längst fram och gärna hoppa sönder några bord... ;)

Hem till stugan för lite fix, fix och spotify på hög volym. Synd att jag inte hade kameran med så ni fick se min snygga frippa, lockade "telefonsladdar" i hela huvudet, najs!

Supergod middag på hotellet, Bouillabaisse till huvudrätt och en smaskig creme brulé till efterrätt. Sedan blev det lite skaka rumpa på dansgolvet några timmar innan vi tog en taxi hem för nattafika, the och mackor:)

Dagen har vi bara varit, tog en välbehövlig prommenad och sedan blev det hämtmat.

Tack fina vänner för en trevlig helg, det gör vi gärna om!

//PIllan


Guuud vad söt!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se