Fettisdagen





Mumsigt värre.... Idag blir det såklart semlor efter maten. Jag äter min allra helst med varm mjölk, hetvägg mao!
Men bruna bönor och fläsk (som ju är sig brukligt denna dag) det hoppar vi över i vår familj...

Så passande att vara ledig just den här dagen så man riktigt kan njuta av en riktig ätardag ;) Tur att det är just tisdag för det betyder ju träning ikväll!

Vi har hunnit med att vara på ett litet utvecklingssamtal för Nikki på dagis.
Inte direkt något att orda om, då hon inte hunnit med så mycket där ännu. Hon uppfattas i alla fall som väldigt nöjd och en smula envis;)

Nu har mamma och hennes vännina från småland precis lånat Nikki för en långprommenad så jag blev solokvist och kan bara ta det lugnt en stund.
När dom kommer tillbaka så blir det räkmackor till lunch!

Ha en fin semmeldag//PIllan


Bruna bönor med fläsk som är så gott!!

Semlor däremot är inget "wow" för mig.



SKönt med lite egentid!

Kram

Har också precis skrivit ett inlägg om fettisdagen :) Visst är det gott med semlor... Ska du göra något nytt hos frisören?

Kramar Eleonor

mummsat på semla här hemma med ikväll:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se