Filmtajm & kryckor...



Nu är jag hemma från min lilla turné-tripp.
Gissa om vi höll på att frysa fast :/ Hjälp detta är inte kul längre. Dom där rysshögtrycken får gärna komma sommartid men inte på vintern...!

I kväll ska jag och Fillan gå och se "En gång i Phuket".
Hoppas den är riktigt skojig:) Tyckte att Sommaren med Göran var bra så kom igen nu Magnusson!

Det trista just nu är att Filippa skadade sitt knä riktigt illa igår kväll på träningen. Fastnade i en port och vred om , aj aj aj.
Så nu är det kryckor som gäller ett tag, Typiskt!!

Ha en mysig kväll//PIllan


Sv: Japp, jag har vunnit, toppenvinst ju :-)



Ha nu en mysig fredagkväll - själv laddar jag upp för tjejsnack, mat och vin :-D



KRAM

Mys med film! Hoppas den var bra?! :-) Men så trist med knäet, hoppas det läker fort!

Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se