Inspiration



Några vårfavoriter från Lindex.

Läste att stora färgen i vår är mintgrön... det har man ju burit när man var ung;) Här i form av en snygg tröja!
Väskan och skorna är riktigt snygga tycker jag.

Onsdag och en riktig vårfeeling i luften. Plusgrader ute och asfalten som tinar fram, skönt. Fast det är ju samma varje år då man tror att det är på G brukar det vräka ner snö igen....
Och fast man är medveten om detta så blir åtminstonde jag så glad av varmare väder om än för en stund:)

När jag skulle klä mej i morse var allt i garderoben stentrist gammalt och svart... :/
Det mesta som blir shoppat är ju till tjejjerna. Man dras liksom alltid till barnavdelningen först!
Men jag ska vänta en månad och sedan ska jag försöka uppdatera även min garderob.
Behöver allt från basic plagg i ljusare färger till löparskor och några snygga festplagg!!

Ha en fin onsdag//PIllan


Åhh så fina saker du visar..man blir såå sugen på lite nytt till våren..:)



Ha en fin kväll

Kraam Susaanne

Mintgrönt är supersnyggt,

ska i allfall införskaffa mig ett lack till att börja med...



Kramar

Jag förstår ditt "dilemma", jag hamnar också alltid på barnavdelningen och min egen garderob blir tristare och tristare för varje månad som går ;-) Men på våren är det enklare att köpa kläder till sig själv tycker jag, säkert en kombination av att det är skönare att strosa på stan när vädret är varmare, det är enklare att prova utan att dra av sig alla ytterplagg och så kommer shoppingsuget tillbaka i takt med att våren gör sitt intåg!



Ha en fortsatt skön kväll, KRAMAR

Visst blir man sugen på att shoppa nytt när butikerna svämmar över med en massa snyggt, men jag brukar också försöka hålla mig till april innan garderoben uppdateras inför våren.



Fast när vädret är så här blir man bra sugen ändå :).

Kram

Haha nu läste jag gårdagens blogginlägg såg att du behövde nya löparskor!! Visst pratade jag med dig igår om just det. Haha utan att veta att du sagt detta här. Jag hade det på "känn" =)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se