Morning has broken...






Jajamensan här har vi börjat väcka tuppen redan vid 5-snåret igen....
Nikki har sedan ca två veckor tillbaka gått tillbaks till gamla vanor eller kanske man ska kalla det ovanor....!!?

Men idag är det fredag så kom igen bara:)

//PIllan


Även fast jag lider med dig så tycker jag att det är lite skönt att höra när andras barn vaknar tidigt.

Nicole är också inne i en dålig sömnperiod. Hon vaknar VARJE morgon mellan 05.22 - 07.27 pip.

Helt otroligt vilken inbyggd väckarklocka de verkar ha, tyvärr.



HA en härlig fredag!

Jag ska lunchträna :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se