Ny vårjacka



Undrar om jag ska satsa på en helt vanlig parkas i vår...
Den här från Ellos ser väldigt skön ut med tanke på att den går ner över rumpan också.

Annars är den här ljusrosa kappan helt bedårande söt! Men det är ju antagligast bara denna säsong sedan vill jag ha en ny...



Den ovanstående beiga från HM är min favorit inför våren!
Lagom längd, bra färg (kan varieras med olika scarfs) söt liten rynkning vid ärmarna och en löstagbar huva.

Den rosa snyggingen är ju mer kavaj-aktig och väldigt Busnel!!
I like it a lot & man kan väl köpa två vårjackor... ;)

Som ni ser är det beige och rosa som faller mig i smaken. Beige är ju praktiskt då det går till det mesta och rosa är min favoritfärg. Den kan jag inte riktigt släppa taget om....

//PIllan


Åh så häääärlig vårinspiratin - me like!!!!



Jättefina vårplagg, gillar alla faktiskt!! Kul att sticka ut med rosa även om beige är lite mer praktiskt och mindre vågad!!



Jag lääääängtar efter vår nu!!!!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Fina jackor! Jag gillade mest den från Ellos så den ska jag nog spana in, men alla var fina :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se