Vitaminer



Efter denna superstressiga jobbarhelg så känner jag att det behövs en kick framåt. Förkylningen hänger envist kvar i form av blåsor på tungan och halvsvullna lymfkörtlar....
Enkel och snabb pastasallad med grönsaker och frukt får bli inledningen av denna veckans mat!

Hallå bloggis

Pust och stön ska inte tjata mer om denna jobbiga helg men den har tagit på mina krafter! Som tur är skiner solen så knoppen får en lite kick bara av det:)

I lördags kväll fick jag en brejk i form av vinklubben. Vi har så himla trevligt och det är trettonde året vi kör på! Filippa var bara ett par månader första träffen så då var jag hellugn... och så även i lördags men vi fick jättegod mat och fick stilla "surrbegäret" också!

9 tjejer är vi och den som vinner bjuder på middag nästa gång. Även andra och tredje pris drar vi och jag vi turen att gå hem med två vinflaskor denna gång :)
Väldigt länge mellan gångerna som jag vinner nåt.... vissa har ständigt flyt känns det som;)

Ha en bra start på veckan//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se