En dag på slalomtävling







Så här ser det ut i backen under besiktningen av banan. Massor med åkare, ledare och tränare.
Åkarna får tips vad dom ska tänka på i alla svängar, vertikaler, hårnålar och gud vet allt vad det heter... ;)




Filippa och Nikki direkt efter Fillans första åk. Hon satsade allt och körde tyvärr ut... därav ville hon inte vara med på bild..



Mellan varven måste man ju fylla på magen och då passar det bra med varm gulasch-soppa, lagad över öppen eld smakar den ännu bättre!



Vissa har det bättre än andra;)



Moi, påpälsad från topp till tå för idag var det "bitigt"



Halloj bloggis

Nu är vi på hemmaplan igen efter en snabbresa till fjällvärlden tur och retur!

Igår körde Fillan storslalom och som ni såg i förra inlägget gick det jättebra!
Idag var det slalom (som inte är hennes favoritgren) och tyvärr så blev det en urkörning...

Men satsat man inte så vinner man inte!

I den här åldern får man ändå köra andra åket även om man kört ur (men får såklart ingen placering) Filippa körde ett stålande andra åk så lite plåster på såren!
Eller om det kanske känns ännu värre att man grämer sig och tänker, Gah om jag kört lika bra i första hade jag varit Med idag....
Whatever vi är iaf stolta över våran slalomprinsessa;)

Nu ska jag fixa med lite goda små snittar och bjuda han som sitter i soffan och väntar på mej... :)

//PIllan


Härliga bilder! Förstår att ni är stolta över henne! :-)



Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se