Endorfin-yra




Åhh nu är jag så där proppfull med härliga endorfiner igen, älskar känslan!!
Har haft en jätterolig grupp ikväll då alla körde järnet, härligt girls:)

Nu kan jag med gott samvete sjunka ned framför premiären av Svenska Top model med overkligt snygga Scorupco och kanske tugga i mej några (läs en hel skål) popcorn....!

Dessutom är jag ledig i morgon, sovmorgon ;)  NOT! 
Äsch strunt i samma, tänk vad mycket tid jag får med min lilla skrutta istället för att vi sover bort den;)

Kram PIllan



Kan du skicka över lite endorfiner?! ;)

Jag ska nog också titta på top model,

hon är sjukt tjusig den där Isabella...



KRAMIS

Hääärlig blogg och en underbart mysig bloggerska:)))) Blir riktigt glad och inspirerad av att kika in här!!!!!



Stöööörsta kraaaaaaaaaaaamen aka





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se