Ledig idag



En av mina julklappar från mami!
 (tror den är från Hemtex)



God morgon

Idag har jag en ledig tisdag till mitt förfogande:)

Hoppas att jag och Nikki ska ta oss iväg på lite barntimmar för socialt umgänge igen! Så trist även för Nikki att vara hemma i över en vecka utan några små kompisar...

Ska även beställa en tårta till Filippa idag. Hon har önskat sig en väldigt speciell men jag vet inte jag.... Hmmm får nog klura och rådfråga konditorn!




Ikväll känner jag mej tokladdad inför ännu ett aerobicspass igen, love tisdags-kvällar;)

Spelar ingen roll hur deppig, seg eller trött jag är innan för så fort vi kör igång fylls jag med energi igen!
Efteråt är man hög på endorfiner flera timmar.

Åhh skulle vilja känna den känslan varje dag!!



Precis som jag berättat så fyller ju Filippa år på fredag men jag har nästan helt stopp i huvudet på presentfronten...?!!

Javisst jag kan handla massor med kläder, smink, skivor U name It men när hon ska fylla tonåring vill jag ge nåt speciellt....
Typ det enda hon önskar sej är en Iphone... och den ska hon få spara ihop till själv så hon kanske är lite mer rädd om den!?

Förslag på present någon?

//PIllan


Ge henne biljetter till nåt kul? En weekend nånstans? Ett fint smycke med nån gravering eller ett smycke från typ Rock by Sweden? En tavla? :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se