På mitt sängbord








Idag får ni helt enkelt ett boktips av mig!

Evig Eld av Jonas Moström

Jag har tidigare tipsat om Jonas böcker här och han tål att lyftas fram ännu en gång. Väldigt spännande läsning som är svår att lägga ifrån sig!

Detta är den sjätte boken om kriminalkommissarie Johan Axberg och nu får han tampas både med en pyroman och ett kallblodigt mord på en läkare.
Böckerna utspelar sig som vanligt i Sundsvall med omnejd vilket gör att igenkänningsfaktorn för min del är stor:) Extra krydda när man kan "se " platserna framför sig!
Men även om man inte känner till Sundsvall så är böcker helt klart läsvärda!


Nästa bok för min del blir Änglamakerskan av Läckberg som jag ännu inte hunnit med!

//PIllan


Var faktiskt till biblioteket idag och lånade lite böcker, har saknat att ligga cch läsa på kvällarna =)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se