På Plats







Go kväll!

Har precis avverkat ett aerobics-pass och känner en skön känsla i hela kroppen;)

Fast man vill knappast sticka ut näsan mer ikväll.... minus 18 grader :/
Brrrr det är vi inte vana vid iår!!
Kanske kanske måste jag ut en sväng ändå snart om inte Filippa får skjuts med någon från träningen...
Fingers crossed...

Ja annars tänkte jag bara visa upp att ledstången i trappan äntligen har kommit på plats!
Vår kära "hustomte" har målat och satt upp den så nu går man säker igen.

(Hustomten är ju min papi♥)

//PIllan


Sååå snygg ledstång! Jag skulle gärna ha en sån variant hos oss. Den vi har är så stor och klumpig. En sån som ni har som fortsätter i ett stycke hela vägen är så fint. :)

Ha det fint!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se