Prinsessan på ärten




Gah... Misstänker att det låg ett helt ärtpaket under mina madrasser inatt för jisses så dåligt jag har sovit!
Ni vet man vaknar minst en gång i timman och tittar på klockan och för varje gång konstatera man hur länge (kort tid) till man får sova innan klockan ringer:/

Till råga på allt så vaknade Nikki kl 04.00 och var lessen och då visste jag att inom tjugo minuter går alarmet... Jahapp såklart ville hon också stiga upp när mamma ska göra det, suck!!

Som tur var så lyckade A och lillan somna om till slut när jag begett mig på jobbet;)

Nu ska jag ta och börja dammtorka och plocka lite. Om jag tar det pö om pö så är det väl fixat till den stora kalas-dagen på fredag!  (Fillan blir tonåring!!)

//PIllan


Huh sådana nätter är öken :(

Hoppas ni får sova riktigt gott i natt.



MÅNGA KRAMAR





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se