Ahh softar...

 
En av mina födelsedagspresenter kommer väl till användning nu när solen äntligen gjort entré!!
 
Ja nu var även denna dag snart till ända....
Har nyss tittat klart på allsången och nu hamnade jag här framför datorn. Tänkte klicka hem några presenter till Nikki som snart fyller 2 år! Jisses så snabbt tiden går...
Ett rejält styrkepass har jag också hunnit med under kvällen, så himla skönt!
 
 
När middagen puttrade på spisen låg jag helt utslagen i solen och bara mysde... Tjejerna sprang omkring, spelade boll och dansade/pausade ;)
Så otroligt skönt med lazy dagar när inga direkta måsten finns. Jag har iof jobbat förmiddag men direkt efter jobbet var det bara slappa i solen som gällde.
 
Ses snart igen
 
//PIllan


Vilka snygga ben, var det första jag tänkte när jag klickade in här. Får man säga så? Ja, det kan man väl få :-)

Svar: Tack det får man absolut säga, komplimanger kan ju göra en hel dag ;)Kram P
Pernilla/Pillan

Förstår att du njuter där! Hoppas nu sol och värme stannar hos oss. Kram!

Härligt :)

Skönt det ser ut :)
Håller med ovanstående om snygga ben
och ja du är ju en riktig fining hela du :)

ja tänk att våra små fyller år,
vad ska ni ge er lilla sessa?

Många kramar

Härligt! Med både sol och hängmatta :)

Ååh lyllos dig som fått en sådan superfin hängmatta :-) Ser väldigt behagligt ut!

Så ljuvligt det ser ut att bara ligga där och slappa och njuta av lazy days!;)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se