Äntligen!

 
Nu kan jag äntligen luta mej tillbaka och börja njuta av ledigheten :)
Idag ska jag ta med tjejerna och en kompis till Filippa för att åka på Drakborgen, ett stort "lekhus". Tonåringarna är väl egentligen "för stora" men jag gissar att dom tycker det är perfekt att ha med sig lillasyster som "täckmantel" ... :)
Sedan har jag såklart också lockat med några timmars shopping!
 
Igår tog jag med Filippa på hennes första spinningpass, det verkade varit en nära dödenupplevelse... men efteråt tyckte hon det var skönt! Härligt att få köra ur kroppen rejält så endorfinerna sprutar ur öronen!! Sedan belönade vi oss med jordgubbar och glass, smakade såklart toppen!
 
På återseende
 
//PIllan


Härligt med semester Pillan!! Min startar imorgon kl 15!

Sv: Visst är det! Det borde vi göra oftare här hemma - iaf när man är ledig som du skriver :-)

KRAM!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se