Nedräkning...

 
God morgon
 
Ja nu har nedräkningen börjat inför min ledighet!
Jobbar endast 5 pass till sedan så har jag den där efterlängtade ledigheten för mina fötter :)
 
Eller ja nej ja men visst jag ...efter två dagars ledigt ska jag ju hoppa in och jobba åt en kollega som bönade och bad för hon skulle åka bort. Jomenvisstserru Pillan hon ställer upp hon... ;)
Ja men herregud bara en ynka liten förmiddag ska jag jobba och det är väl trevligt att få göra nån annan människa så glad och tacksam!
 
Ha en finfin tisdag
 
//PIllan


Hej! Härligt med snart semester!! Du ser fräsch ut som en nyponros :) Själv har jag semester sedan snart två veckor och njuter!! Nu är jag tillbaka för XXX gånen :)
Kram Eleonor

Härligt att det är nära nu! Snällt att du ställde upp. Som du säger - det är ju en sådan kort stund och du kanske får tillbaka en dag för att du ställde upp :-) Toppen att ha det tillgodo hihi ;-)

Kram!

Å vad härligt med snart semester! och en liten förmiddag går ju snabbt och kanske behövs nån annangång!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se