På jakt

 
Varje dag senaste tiden tar Nikki en tur runt den gamla brunnen på gården...
 
 
Hon plockar och plockar och till slut kan hon stoppa munnen full..
 
 
 
Av de godaste rödaste små smultronen som växer där! Synd att dom är så små skulle vara riktigt najs att kunna få ta en hel näve och slänga in i munnen ;)
 
 
Jag kan inte fatta det... at det bara är två dagar kvar av juli!!!?
Hallå vart tog sommaren vägen egentligen... alla de där goda drinkarna som jag planerat att dricka i solnedgången (har inte ens köpt hem några ingredienser..) alla soldränkta dagar på stranden (har varit på playan tre dagar hitills...) allt kött som skulle grillas (har tänt grillen typ fyra ggr ...) hmmmm tur att jag har en vecka vid medelhavet att se fram emot fortfarande!!
 
//PIllan


Ja du jag kan inte annat än hålla med,
hoppas nu att det här lågtrycket som dragit in varar endast några dagar och inte veckovis!!!

STOR KRAM & snygg din nya blus med stjärnorna var :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se