På rad och en röd näsa...

 
 
Nytt i vårat kök...
 
 
1 2 3 4 snygga krokar på rad
 
 
Köpte dessa i vintras i den här mysiga butiken men först nu har dom kommit på plats!
 
Suck är det inte typiskt.... nu har jag gått och dragit på mej en rejäl sommar-förkylning..... Näsan är som ett öppet spjäll, jag nyser typ 7 ggr på raken och halsen kliar och är ond :(
Jag hade faktiskt en hel del att fixa med denna veckan.....
 
Men vad annat kan man bli i detta vädret!? Regn regn regn och det börjar snart likna år 2000 då vi hade översvämningar och hela samhället blev isolerat och oframkomligt i flera dagar... 
Så nu har jag precis mailat min vän som jobbar på resebyrå och bokat in mej och Filippa en vecka. Jag behöver rejält med avkoppling och sol!!
 
//PIllan


Jasså, ni har också regn...
Blir galen på detta skitväder!

Krokarna var superfina!

Kraaam!

Vilken härlig blogg jag snubblade in på! Hit kommer jag tillbaka! =)

Kram!

Hej fin blogg :)

Jag skulle bli mycket glad om du skulle kunna hjälpa mig i en tävling. Det går jätte snabbt och det ända du behöver göra är att trycka på knappen RÖSTA.

http://sarasmatkasse.se/djur-tavling/bidrag/730

Ursäkta ifall du inte gillar den här sortens kommentarer

Förstår dej. Oxå less. Men hann slänga mej i solstolen några minuter efter jobbet iaf. Alltid nåt.
Väck med snuvan nu!
Kram!

Jättefina krokar!
Typiskt med förkylning :(
hoppas du snorat klart fortare än kvickt.

Vädret alltså,
hopplöst!!!

Många kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se