Tränat

 
Mina sköna Nikeskor har blivir väl använda!
 
 
 
Ser ni vad blött det är på altanen... massor med regn kom det under morgonen! Men så snart det slutat var det skönt att ta en snabb PW :)
 
Har faktiskt varit riktigt flitig i sommar med mitt tränande. Ja absolut inte så mycket som jag skulle önska men that´s life just nu....
Vädret har ju inte alls varit så bra och då har jag flera dagar smitit in på gymmet istället! Så någonting gott förde den här kalla sommaren med sig ;)
Igår blev det en snabb pw-runda under förmiddagen och på kvällen ett svettigt spinningpass och en vända i gymmet, såpass minsann!!
Förr tränade jag sex dagar i veckan, ja ni vet på den tiden man inte hade någon annan att ta hänsyn till.... Nu är jag så glad varje gång jag får slita en timma, det är guld värt!!
 
Idag åker vi till Dalarna och blir borta ett par dagar. Får se om det kommer något inlägg under tiden, annars ses vi på fredag igen!!
 
//Kram PIllan
 
 
 


Hurtbulle du är! :-) Vilket fint räcke, jag funderar på något liknande till vår altan.

Vad duktig du är med tränandet!!

Hoppas du får en härlig liten tripp till Dalarna! Kram

Du ser otroligt fin & fräsch ut Pillan!
Jag börjar gå upp här igen,
måste skärpa mig!!!

Kramar & ha goa dagar i Dalarna

Duktig du är som tränar så regelbunden! Jag får nog lov att skärpa till mig och komma igång lite mer.
Hoppas ni får en tid i Dalarna!:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se