8.9.10...knockout!




Åhhh maaj vad jag har varit dålig idag!!
Började igår, måndag kväll på jobbet då jag hade ätit av en plocksallad att jag började känna mej illamående... Så snart jag slutat jobbet åkte jag hem och bara gick till sängs på studs.
Ont ont ont i magen och det kändes att något inte hörde hemma där nere....

Kallsvettades genom hela natten och sedan upp tidigt för att åka på jobbet igen. Kändes hyffsat när jag åkte men efter drygt en timma svartnade det för mina ögon och jag hade ont i hela kroppen.

Fick såklart sjukskriva mej och sedan har jag legat hemma hos mami och sovit mej igenom mesta delen av denna tisdag!! Usch jag gillar inte att vara hemma från jobbet men idag mådde jag inte bra!! Vet inte vad som orsakat denna "sjuka" men jag misstänker att det var ägg eller kräftor....

Nu soffan och en kopp the

//PIllan


Din stackare, fy för illamående! Hoppas du kryar på dig snabbt iallafall och är pigg och kry till nationaldagen imorgon!



Kraaam på dej!

Men fyy!!! Hoppas att du mår bättre imorgon.



KRAM

Åh, neeej...

Hoppas att du kryar på dig snabbt!

Fy vad trist, krya på dig!!

Nääää men fyyy vad himla tråkigt!!!! Sänder massor med krya-på-dig-kramizar!!!



Kraaaaaaaaaaaam aka

Men vad jobbigt! Känns det bättre idag? Som du säger trist att vara sjukskriven men ibland har man inte nåt val. Det är kanske som du säger jag skulle kunna tänka mig reklam på bloggen om jag val den själv. Hoppas du får en fin dag nu! kram

Nej vad trist! Låter verkligen som matförgiftning. Hoppas du mår bättre idag och kan njuta av dagen!



Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se