Den blomstertid...

 

Rött, blått och vitt i en underbar kombo




Vilken tur jag har som har världens bästa blomsterhandlare som vän!!
Titta vilken underbar present jag fick :) Så somrigt så det knappt är sant...


Oj oj vad ungdomarna har härjat inatt, tror dom kom i säng vid två-tiden först! Dom träffade på massor med spöken men den här mamman sov som en stock och märkte varken av gastar eller barn ;)

När dom tillbringade dagen i äventyrshuset valde jag en shoppingdag istället. Behövde nya utekrukor, baddräkt och stövlar till Nikki ( lika bra att gardera sig för alla väder) lite nya smycken och så slog jag till på ett kit Baby-Foot! Någon som provat....?

Nu ska jag sätta mig i soffan kanske knäppa en öl med grabbarna... he he he och hejja på Sverige!!

//PIllan


Men åååh vilken jäääättefin bukett!!! Vilken fin vän du har!! Det krävs talang att åstadkomma en sååå himla fin komposition!!! Lyckliga du!! Och vilken suuuupersöt bloggerska i förra inlägget, ser ut som en tvättäkta 20-åring;)))



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

BabyFoot fungerar superbra!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se