Flytväst på

 
 
 
 
I söndags morse var vi som vanligt uppe tidigt på morgonen...
Solen strålade så efter frukost gick vi ner till båten och tog en liten tur! Nikki fick prova sin nya flytväst och hon tyckte allt var väldigt spännande ;)
Att pappan drog upp en aborre på första kastet gjorde inte saken sämre!!
 
Eftersom dagen gick så drog molnen in och har tyvärr stannat sedan dess... (ibland är det bra att vara morgonpigg)
Men vi har ändå ganska varmt och inte alls så mycket regn som jag sett att ni som bor i södra Sverige har fått senaste dagarna!
 
Usch nu vill man verkligen få skutta i vattnet snart men det måste vara minst 20- gradigt innan min lekamen gör sig besväret!
Därför känns det ännu mer att värmen och solen måste komma nu för om två veckor är det ju dags för semester!!
 
 
 
 
Filippa var inte med på båtturen då hon fullständigt vänt på dygnet nu! Är uppe halva nätterna och "umgås" med sina kompisar via datorn...
Herregud hur vore det om dom sov över hos varandra istället?!
 
Nu ska jag sjunka ner framför något av en sommarklassiker... "Lotta på Liseberg" hi hi....
 
Kram PIllan


Så fint bordet blev! Mina föräldrar har också en sommarstuga på gården, dom bor i min fars gamla barndomshem och när han var liten så flyttade dom också ut i sommarstugan på gården på sommaren. :-)

Vad mysigt att kunna ge sig ut med båten och fiska!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se