För Sommarhåret



Min morsdagspresent, toppen för sommarhåret!


 

     Ett kit innehållande Paul Mitchells serie med UV skydd




Ett schampoo, en hårmask och en Conditioning spray att ha med sig i strandväskan som dessutom doftar toppen!
Älskar PMs produkter så har ni inte provat, löp och köp :)

Oj vilket långt uppehåll det blev här inne.... Helgen har gått i ett och nu är det snart söndag kväll och en ny vecka knackar på!

Igår var det så himla kallt och regningt men vi var ändå ute för att titta på mden årliga brännbollsturneringen.
Mitt jobb hade lag med och jag tillhörde supporterklubben :) Bästa kommunlag samt bästa företagslag kammade vi hem även om vi föll i semifinalen....
Kvällen ägnades åt lite festande med grillat på menyn.

Idag har regnet fortsatt att stå som spön i backen så vi har städat och bakat. Vänner kom över så det blev kladdkaka direkt från ugnen med jordgubbar till som eftermiddagsfika.
Kvällen ska jag ägna på gymmet!

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se