Låångtråkigt...

 En liten "tjyv" i farten... Står på tåspetsarna och norpar vindruvor!
 
Mitt i veckan redan och jag är boooreed...!!
Längtar till i helgen då hela familjen är samlade igen. A har varit en sväng till Stockholm och Filippa flyger och far mest hela tiden... så nu vill jag att alla ska vara hemma så vi kan umgås alla vid middagsbordet för en gångs skull!
 
På lördag siktar jag även på att gå Borgsjön runt, en nätt liten runda på två mil...! Kanske jag även springer emellanåt ;) Det är i alla fall en väldigt fin runda och vill man kan man stanna och ta en fika längst vägen.
Tyvärr börjar jag känna av min hals men jag hoppas hoppas att det inte ska sätta stopp för min medverkan!!
 
 
 
 
Det var så roligt igår när jag och Nikki kollade på Allsången, hon sjöng med (ja ni vet tralalalala...) och klappade i händerna hela tiden! Men ungefär mitt i programmet började det komma andra ljud ur lillans mun... zzzzzz :)
Hon sjöng sig själv till sömns helt enkelt!
 
//PIllan


Söta bilder :)

Nääääämen vilken söööötis!! En busig och heeeelt oskyldig sådan, fniss.

Kraaaaaaam aka

Opppps glömde, tusen tack för tipset på laxreceptet:)

/aka

Åh, så söt!! :)

så söt!!! fast det var långtråkigt, blir roligare en annan dag :) kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se