Midsommarveckan



Bland det bästa med första halvan av sommaren är alla ängsblommor som för min del går att plocka utanför husknuten. Nya fina blommor varje dag mao ;)




Här är det hundkex som får pryda gjutjärnsspisen som det inte eldas i så här års.



Ja nu är den redan här midsommarveckan, kan inte förstå hur fort tiden rusar....

Den här kommande helgen lär väl knappast gå till min historia som någon speciellt minnesvärd då jag ska jobba i princip hela helgen!!
A och Nikki åker dessutom bort äver helgen (eftersom jag ändå är upptagen) och Filippa ska vara en del med sin pappa.





På själva midsommaraftonen jobbar jag kväll så jag tänkte spendera förmiddagen hos mina föräldrar så jag får lite sill i magen iaf ;)
Gillar speciellt matjesill med gräddfil, nyklippt gräslök och nypotatis, mums! Annars får sillen gärna vara i någon krämig sallad typ nubbesallad eller gubbröra med en bit knäcke!

Nä nu är det hög tid att dra på sig träningskläderna igen, core cirkelpass står på kvällens träningsagenda!

Ha d //PIllan


Vilken härlig blogg du har, massor utav fina bilder =)

Duuuuktiga du som tränar, jag får prestationsångest vilket är bra så jag kan sätta fart själv också någon gång:))) Jääääättefina foton!! Visst är det härligt med sommarblommor, så vackra och helt gratis - lovely!



Och tuuuuuuuuusen tack för din omtanke, vad gullig du är!!!



Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

Åhh va mysigt och fint det blir med blommor hemma varje dag!! Underbart på sommaren när det är så lätt och tillgängligt att få med sig en bukett.

Tack för peppande ord!!



Ja visst är det helt otroligt att det är midsommar redan på fredag. Hänger inte riktigt med....



Hoppas träningen gick bra! Kramar

Så fint med sommarblomster!

Man glömmer nästan vilken tid på året det är när man bor inne i en sådan stor stad som vi gör nu:)

kram!

Jamen JätteKul!!!

Och japp, hoppas vi ses. Vore ju kul med nåt skoj i lilla byn ;)

Kram!

Fina inrednings bilder du delar med dig :)

Riktigt fint! :) Kram

älskar sommarblommorna! :D

Ja visst är sommarblommorna fina! Det gäller att njuta medan de varar!
Kram Åsa





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se