Nyfrissad

 
Ahh så skönt! Först några timmars avkoppling i frisörstolen och nu bara njuta av att slippa tristaste utväxten ;)
Iaf i nån vecka framöver....
 
Ja idag var det äntligen dags att få bli ompysslad en stund och det är ju alltid lika välkommet och skönt! För mej är det så att jag tycker håret är ok, fortfarande ok och plötsligt när jag tittar mej i spegeln Total Panik!! Då syns randen i hårbotten så tydligt att jag knappt står ut en sekund utan vill springa direkt till salongen!!
 
Det brukar gå ca 7 veckor emellan gångerna jag slår mej ner hos bästa Nettan.
 
Nu ska jag ut och fotsätta måla, ska bli staket till altanen så småningom.... Sedan blir det faktiskt ett glas vin i soffan. har ju ledig dag i morgon och sedan börjar en låång jobbarhelg när de flesta andra ska smutta på snapsen och äta jordgubbar ;)
 
//PIllan
 
 
 
 


Vilken fin frisyr och snygg outfit!

SV: Tack för ändå! :)

Vilka snygga byxor:) vart har du köpt dom? Åh i håret oxå såklart.. kram

Snygging!!! :)

Alltid härligt att slå sig ner i frisörsstolen och bli ompysslad.Det är riktigt sövande när kammar och donar i håret.

Superfina bilder och en chic sommarlook.
Kram H

Jättesnyggt! Både frissan och kläderna :-)
Skulle bra gärna ha en sån sten på tomten oxå. Tokigt men sant.
Trevlig kväll, skål!
Kram!

Haha, så brukar jag göra. Helt plötsligt inser jag att jag behöver klippa mig och då vill jag ha en tid nuu!!

Snygging där!
Ska själv snart ta och fixa min utväxt... Längtar!
Kram på dig!

Hurru! Vart får man tag i dm supersnygga brallorna?! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se