Bubbelvärlden





Långa rader med den godaste drycken!



Massor med goda tilltugg bjöds vi på. Löjromssnittar, olika ostar, hemgjorda praliner och en uppsjö med härliga frukter!

       



Vi provade både champange och Cava (skumpa från Spanien)
Två olika sorter åt gången och allt var gott men favoriterna för mej är Bollinger och Moet!



Kvällen glada gäng bara två girls missing:)


Åhh vilken härlig kväll och natt vi hade. Vi prommenerade inte hem förrens halv två och då var ju plötsligt klockan halv tre....
Så många olika sorter som vi drack, mums och inge dålig har jag varit idag heller, champagne rules;)
Jag dissade glamourklänningen och gick på vintage istället, visar er i morgon!

Dagen har vi tillbringat utomhus för gårdsarbete.
Krattning och eldning så kroppen känns kan jag lova. Ikväll blir det absolut en tidigt kväll.

//PIllan


synd att jag missade :-( Men vad fina ni är :-)

Kraaam

Åh vad härligt med en tjejkväll. Och med godaste bubblet dessutom. Kan ju inte bli annat än bästa kvällen :).



Hoppas du har en skön kväll! Kram

Gudars vad gott!!!!!



Kram N





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se