Vill ha...




Dessa snyggingar har jag spanat på några veckor nu...
Dom finns i min vän Annikas affär och är dessutom supersköna! Inte ser det ut som ett par gummistövlar direkt?!
Komforten beror nog på Calou´s sköna träskosula som även stövlarna är utrustade med.

Ja nog är det stövelväder ute, slask och plask men nu väntades betydligt kallare väder redan i morgon:(  Skulle vara tacksam om solen ändå kunde visa sig på lördag för då har vi Vinklubb och vi ska starta redan klockan 13.00 för ärtsoppa och Punch utomhus.

Såklart hade vi också tänkt att få lite färg på näsorna medans vi umgås!
Ja vi får väl se hur det blir med den saken...

Nu väntar jobbet på mej

//PIllan


Sv: Tack Pillan!



Coola gummistövlar! Det ser de verkligen inte ut som. Väldigt snygga.



Kram

Vill också ha snygga gummistövlar! Låter som du har en härlig lördag framför dig. Håller tummarna att vädret blir på topp! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se