Avundsjuk norrlänning...







Ja det är precis vad jag är....avundsjuk!

Surfar runt bland alla fina bloggar och de som är bosatta längre söderut visar upp sina fina hem pyntade med nyplockade syrener, äppelkvistar i blom och andra botaniska underverk...!

Här hos oss ser ni att det max har blivit små "musöron" på björkarna.

Det är vansinnigt sent allt i år. Kikade tillbaka i bloggen och i fjol sprang vi omkring barbenta och satt på balkongen vid det här laget!
Iår har jag inte ens tagit fram jeansjackan ännu utan har huttrat runt i skinnjackan sedan i början av april :/
Och då bor ju jag bara halvvägs upp i Sverige så jag kan tänka mej att uppåt landet är det än värre, huuu....
Min blomsternjutning är iaf att halva våran tomt lyser istället för solen i gulaste gult med massor av söta Gullvivor!!


Häpp, jag sticker iväg och tjänar lite kosing idag istället och ni andra ha en fin Kristi flygare och/eller kanske ni
t om faller in i norskarnas firande.... Morn da ;)

//PIllan




Snaaaart kommer våren även till er :).

Jag har solat i i bara underkläderna idag, hihi.



Ha en fin lördag/torsdag!

KRAM

Oj, ja det är verkligen skillnad! Här har körsbärsträden redan blommat över... Men snart kommer våren till er också! Och jag kan "trösta" dig med att vi har haft snooorkallt här idag ;-)



KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se