Bara för mej



Köpte hem söta små rosa rosor och lite brudslöja igår. En bukett bara för mej...





Lördag morgon och sovmorgon till 07.30, vilken lyx!
Halsen känns OK så jag ska åka och träna om ett par timmar. Härligt att kicka igång kroppen så här direkt på förmiddagen.

Vi hade en trevlig AW igår med kollegorna och som en bonus fick jag med mig två ladies hem för lite vindrickning och hockey.... Eller nja hockeyn var vi verkligen inte insatta i!
 
Ständiga kommentaren var
 - Titta nu har det blivit mål igen!
- Vad bra det går för Sverige!
- Nä men vad nu då....  vann Ryssland?!

Ja ja what ever en riktigt trevlig kväll blev det iaf!





Så idag laddar jag om för mer vin och mina härliga tjejer i vinklubben!
Det är en lyx att ha ett sådant gäng, dom betyder jättemycket och så känner vi nog alla som är med där :)
Från början var vi "ihopplockade" av K som startade det hela och alla kände inte varandra även om vi såklart var ytligt bekanta!
Men nu är vi ett sammansvetsat gäng som delar det allra mesta med varandra!


            

Kvällens viner blir som ofta för min del två Italienare!
En Riserva, Terre Dei Volci till vinlotteriet och Mauro till maten och pratet :)

Nu är det dags att hoppa i träningskläderna och även försöka få Filippa ur sömngångandet. Hon ska åka och titta på examenskläder med sin papi idag;)

//PIllan



Vad fint det ser ut

Hoppas du har en fin helg





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se