Bomber & Granater, Sprängt var det här!



Min egen lilla pirat!
Foton knäppta i fredags då det var typ Barnens dag här hos oss. Temat för i år var sjörövare :)






Nikki och polaren Sigger dansar runt med ballongerna i solskenet. Det fanns hoppborg, uppträdanden och flera oilka gosiga djur att klappa och mysa med.


Jo då nyss skakade det till i huset men alla fönster höll :)

Miniberget sprängdes och kvar var endast "småsten" i propotion till vad det var innan. Nu lyfts detta bort med traktor och hålet måste sedan såklart fyllas igen.
Snickarna kommer för att gjuta plintar och till veckan byggs själva altananen!

Kameran tror jag också att jag fixat men inga garantier.... Blåste allt vad jag kunde in i "hålet" (typ tryckluftsPillan) och sedan klick gick minneskortet i lås!!
Fingers crossed now please ;)

Ha en fin dag

//PIllan


Vad skönt att det löste sig så fort med både berg o minneskortet!

Söt N är som minipirat :).

Kram

Hoppas din onsdag blir lite bättre än gårdagen. Bland det värsta jag vet är när tekniska prylar inte funkar som de ska. Men du verkade ju lyckas lösa problemet - hoppas det var så enkelt fixat :).



Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se