Dåliga naglar...






Ett sent inlägg denna 1 maj från en syremättad Pillan!

Precis som jag önskat så blev ju starten på maj månad en alldeles förträfflig solig historia. Så hela dagen har spenderats ute på gården.
Vi har grävt till en sandlåda och skyfflat sand . Mellan varven har jag suttit med näsan mot solen och oj oj vad den är stark!!

Något som jag inte önskat mej men som tyvärr är fakta är att mina naglar senaste månaderna har blivit väldigt dåliga... Skivar sig och går sönder!
Har nästan jämt haft långa starka naglar men nu är det nåt vajsing helt enkelt.
Provar mej därför fram med olika preparat och senast är en nagelolja från Oriflame.
Låter den sitta bara på nageln en stund och sedan masserar jag in över nagelbanden. Blir väldigt mjukt och skönt så jag testar detta ett tag så får jag se vad som händer!

Ha en fortsatt fin kväll

//PIllan


Oh, spännande! Jag lyckas faktiskt få till fina naglar, men biter av dem närjag blir uttråkad ;)

Visst är det härligt med sol!

Hoppas oljan funkar! Jag rekommenderar Burt's bees till nagelbanden annars :).



Svar: grytan gick hem hos mig, mannen o stora tjejen. Nicole spottade o fräste o sa att den var äcklig ;).



Ha en fin dag!

Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se